fredag 22 januari 2010

Och detta är?/ Svar kommer.

11sept var stort för alla, detta 3sept var stort för oss. Kom igen nu, detta var 1967 och det är inte jag som sitter på taket utan tar bilden. Så gammal är jag. Bilen backar med möda för alla taxibilar och åker ner för kungsgatan. Grattis Carro, högeromläggningen. Det var totalt kaos på Kungsgatan. Jag fick en bra bild som kommer senare på polischefens bil när den står tvärs över heldragna linjen på Kungsgatan. Den bilden kom med i många tidningar.

3 kommentarer:

  1. SVENSK RADIO!!! :D haha, jag vet inte om det var det du var ute efter ;)

    SvaraRadera
  2. Du, som sitter på taket längst bak, eller hur?
    Är det carneval på gång eller kanske östermalmstorgsdramat?

    SvaraRadera
  3. nu vet jag, det kanske är vägbytet, från vänster till höger?? eller var det något annat år?

    SvaraRadera